Torsdagens ord
Publicerat den

Hejsan vänner! ♥

Det negativa med att designa bloggar är att all ledig tid som man tillbringar framför datorn, går ut på att designa. Man glömmer liksom bort att blogga själv, eller man lägger det i andra hand i alla fall. Fast jag är ju rätt tråkigt så det kanske inte gör nåt... ;P

Hur som helst så mår Julia inte så bra nu utan har råkat ut för en förkylning med nästäppa och rinnande ögon. Lilla vännen! ♥ Även hosta har hon fått. Antagligen har det kommit nån bacill nerifrån Arken, från nån leksak eller liknande. Jag hoppas att hon blir bättre snart i alla fall.

Även jag har åkt på en miniförkylning. Har känt mig lite hängig hela dagen och lite täppt i näsan. Fast inget allvarligt som tur är. Det är så jäkla jobbigt att ta hand om Julia när jag själv är sjuk, jag kan ju knappt stå på benen då!

Ahja, nu ska jag återgå till alla designer! Har sjukt många på kö nu!
Pöss! :)







 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?