Nerblodad favorit
Publicerat den

Usch, nu är jag både blodig och full av rivmärken. Blodet beror på Julia och rivmärkena beror på Missan när jag skulle klippa hennes klor. Vi var inte riktigt eniga i den frågan, om man säger så. Blodet kommer från näsan eftersom Julia när hon skulle sova tryckte in sitt finger med en sylvass nagel rätt in i näsborren så att blodet forsar. Haha, vilken dramatik!

Tröjan ovan (+ en scarf som inte finns som bild) fick jag i går av mamma! Min nya favorittröja som är hur skön som helst! En perfekt liten ficka också där man kan lägga lillans napp eller något, haha. Det har jag faktiskt inte haft, men den är ju en idé! :} Dra musen över bilden så får ni se hur fin tröjan är efter lillans lilla fingrar!




 Anonym

Jag har en lika dan! :) fast en lila hur skön som helst ju!



URL: http://malinpaulssons.blogspot.com





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?