26/9 Söndag 2010
Publicerat den

Hej vänner! :)

Mulet, kallt och tråkigt utomhus - därför håller jag min inne! Har städat nästan hela dagen men även varit ute i trädgården en liten, liten stund med Julia. Hon är så snorig så jag tänkte att hon kanske tycker att det är lättare att andas utomhus än att vara inne bland allt damm och katthår. Jag tror att det hjälpte lite.

Mamma och pappa kommer hem i dag igen eftersom de varit i Italien sedan i torsdags. Rom för att vara mer exakt! Jag är inte avundsjuk eftersom jag tyvärr bara har kassa minnen därifrån, haha. Jag var ju där förra året tillsammans med klassen och det var precis i början av min graviditet. Med andra ord mådde jag inte sådär jättebra och den italienska maten fick mig att vilja spy {vilket jag även gjorde såfort jag tänkte på det förra hösten}. Champinjoner och spaghetti tog det mig flera månader innan jag kunde äta igen, men nu går det som tur är. Det är ju så gott! :)

I gårkväll var jag inne på att göra en bloggdesign och jag kom så långt som till bakgrunden. Dock blev den så fin (tyckte jag) att jag använder den själv istället. Haha. Ser ni den inte så tryck F5! Den är brun/beige med blommor högst upp och lite hjärtan. Söt, tyckte jag! Hur som helst så ska jag göra en design snart, i färgen blå tänkte jag. Var inne på rosa först, men kanske blå istället.. hmm! Det blir nog bra vilket som!






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?