Det där med vikten
Publicerat den

Usch, i morrn är det dags för vägning och mätning igen. Haha, jag har lite ångest över det. Funderar på att fortsätta ytterligare en tid eftersom jag fuskat så, men jag vet inte om jag pallar. Känner mig klen som inte klarade av Nutriletten hela vägen, men apa, det är vad den smakar. Jag har faktiskt hållit mig borta ifrån godis och läsk, det har inte ens varit svårt så det ska nog inte vara några problem. Men mat. Jädrar vad gott det är!

Än så länge, på knappt två veckor, har jag gått ner 2 kg. Det är ganska bra ändå. Försöker jag tro.. Nejmen det känns hyfsat bra. Då kan jag kanske gå ner ytterligare 2 kg på två veckor till? Då är jag nästan nere på 70 sen! :D



 Sophie mamma till Nellie

Det kommer gå galant ska du se:D

Jag vet själv typ när man bestämt sig att man ska springa varje kväll...man gör det några gånger sen stoppar det haha :D



URL: http://beylejd.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?