Ett tag efteråt
Publicerat den

Vilken dag blir det idag? Jag orkar inte hålla räkningen längre. Usch, jag har fuskat mer än jag borde.

Vikt: 73,6 kg (75,9)
Höft:
99 cm (100)
Lår:
43 cm (46)
Överarm:
30,5 cm (34)
Midja:
83 cm (88)
Rumpa:
104 cm (106)

...som ni ser så står det rätt stilla. Har till och med ÖKAT i vikt. Usch, jag har tappat motivationen!! Vad ska jag göra? Testade att äta den där potatis- och purjolökssoppan från Modifast till lunch i dag. Och som några av er ville så tänkte jag skriva hur den var! =) Den var okej, faktiskt! Jag tror jag tog lite för lite med vatten så den blev mer som en kräm, men själva smaken var det inget fel på. Väldigt salt i och för sig, men det gör inget tycker jag! :) Så testa den om ni vill. Det går inte att jämföra med exempelvis Nutrilett. Mycket godare!






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?