Julia skrattade högt
Publicerat den

I dag är en lyckans dag då vår lilla älskling för första gången har skrattat högt!
Det var lika underbart som jag har föreställt mig. Det som fick henne att skratta var babygymet! Hon satt i babysittern {mycket "baby" här}med gymet intill och skrattade när Johan snurrade på ett hjul så att det lät. Jag har skrivit ner datumet {6 septembet} i hennes bok som hon fick i doppresent. Ni vet en såndär Om mig-bok. Älskar sådana böcker!!

Nu sover Julia och jag ska snart ut till Nelly och mata henne. Har även dansat Zumba i dag och den här gången gick det bättre! Nu var det inte alls lika mycket folk och jag stid längre fram så att jag såg. Men fyfan vad fet jag ääär! Det är äckligt, ja vidrigt!

Hur som helst så kickade jag runt lite på facebook nu och hittade en klockren liten text:

Har du svårt att skilja på substantiv, adjektiv och verb? Inga problem, skolan har ändrat sina undervisningsmetoder: substantiv är ord som man sätter "fan" eller "jävel" efter: klockfan, gubbjävel etc. Adjektiv är ord du sätter "skit" före: skitbra, skitsnygg etc. Verb är ord "utav helvete" efter: drack utav helvete.

Hur bra är den inte!? :D
PUSS!




 Sophie mamma till Nellie

Nämen vad roligt att hon skrattade!! :)

Jag har varit ganska dålig på att uppdatera i nellies bok haha :P



URL: http://beylejd.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?