Julias tavla
Publicerat den

Hej! :)

Titta vilket gigantiskt paket!! Det fick nätt och jämt plats under barnvagnen kan jag säga. Det tog mig ungefär 10 minuter att öppna det för det var rejält inplastat..

Först kartong, sedan sånt där papper man smäller med bubblor {gud vad heter det nu igen!?!? Jag har helt tappat ordet!!}, sedan lite mer kartong och SEN den fina tavlan. Jag är riktigt nöjd och jag tycker att jag valde helt rätt ord också. Jag tycker att det är så gulligt att födelselängden och vikten står i de små löven! Nu har jag ställt tavlan på den lilla hyllan på fondväggen i mitt rum. Där jag hade J M J förut. Nu har jag bara J och sedan tavlan. Kan ta kort någon annan dag. :}

Jag har tagit korten med mammas kamera så det är därför som datumen står med. Usch det är så fult! Hoppas att ni ursäktar.. På bilden längst ner så ser ni i alla fall Julias kläder som hon har på sig i dag. De är från Finland och är i ekologisk bomull. De är så söta, jag älskar kaniner! Kläderna är i strl 68 så de är en aning stora, men det är ju bara att vika upp så blir det kanon.


För övrigt så är jag ovän med Nikon {och alla andra kameror också} i dag. Usch! Pissväder och pissljus som gör att det inte blir en enda bra bild. Jag vill få bra ljus men det går bara inte. Antar att jag har för bra kameror för att förstå mig på dem. Ska jag nergradera mig till Nikon D3000 eller liknande? Nää... jag har ändå inte råd.


Förut i dag var jag grymt sur. Vet inte riktigt varför men jag kan väl skylla på.. vädret?! Jag skulle dra ner till ICA och hade precis matat Julia. Försökte få i henne de sista 50 ml men hon totalvägrade. Då la jag henne i vagnen och tog på henne jackan.. som hon HATAR! Usch vad arg hon blev! Hon skrek och skrek tills hon satte i halsen om och om igen. Dock kom det inga tårar så hon var inte ledsen, bara arg. Tog upp henne i alla fall och efter ett tag gick de 50 ml ner. Då passade det?! Ibland blir jag tokig.. Hur som helst så sov hon hela tiden fram och tillbaka från ICA och hon sover fortfarande.


Nu ska jag lyssna på Lill Lindfors! :P




 Frida Lagerström

Tavlan blev ju jättefin! Vart har du beställt den? Kanske skulle införskaffa en sådan till Leon också.. =)



Kram!



URL: http://www.FridasDesign.se


 Sandra Ström

Det heter bubbelplast tror jag ;) Inte hundra, men trore ! ;D Jättefin tavla!



URL:





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?