Mat, mat, mera mat!
Publicerat den

Jag känner att jag köttar sönder bloggen med bilder och inlägg nu, men det är lika bra. Jag vet ju aldrig när jag bloggar nästa gång. Julia sover nu och har sovit en bra stund. Fattas bara att hon vaknar mitt i natten sen och vägrar somna om.. ;)

På bilderna ovan ser ni en glad Julia som precis har ätit Morot- och potatispuré. En riktig hit, bara man värmde det lite i micron innan. Hon ville ha mer, mer och ännu mer. Men någon måtta fick det allt vara. Mamma fick ställa sig bredvid mig och säga roliga saker och göra grimaser så att hon skulle se glad ut, haha. Man har sina små knep! Haklappen är från Fisher Prise, oooh dyra saker! ;} Fick den faktiskt gratis från den där Babyboxen.. Ser nu i efterhand att skärpan ligger på babysittern, bra av mig! Ni anar inte hur svårt det är att fota barn. Nästan lika svårt som djur, bara liite svårare! De sitter aldrig still!

Det som lillan än så länge smakat på är:

♥ Blåbärspuré
♥ Majs- och potatispuré
♥ Palsternacka - och potatispuré
♥ Mangopuré
♥ Morot- och potatispuré







 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?