Sunshine award
Publicerat den

 

Jag har fått en award från Beatrice, vad roligt!! Tack!! :D

10 av mina favoritbloggar är:

Teresa: en ung ensamstående tvåbarnsmamma som verkligen inspirerar mig till att bli en bra mamma. Hon hittar på så många roliga saker med sina barn och jag önskar verkligen att jag kan bli minst lika påhittig och duktig med barn själv!

Sanna: en jättebra blogg som jag dagligen läser. Hon tipsar om så många bra saker, bland annat om redigering av bloggen, photoshop och hur man tar en bra bild. Allt som jag älskar med andra ord!


Beatrice: en supermysig tjej vars blogg jag dagligen läser. Hon tipsar om bra barnmat och har supergulliga bilder och videos på sin son Devin!


Elin: en blogg fylld med härliga bilder och bra tips också vad det gäller photoshop, hur man tar en snygg bild osv. Den bloggen har jag länge följt och jag är med all säkerhet inte den enda!


Katrin: en rolig blogg där hon säger precis vad man tycker och tänker. Jag tänkte nyss skriva: det vore bra om alla var som henne, men jag tror att jag ändrar mig där. Man ska vara ärlig, men inte alltför ärlig alla gånger haha. Men jag tycker att hon är en störtskön människa!


Familjen Wetterholm: familjen med 8 barn från programmet Familjen Annorlunda. Ända sedan jag hittade bloggen har jag följt den slaviskt och jag är fascinerad och beundrad av att man kan ta hand om och orkar med så många barn. En jättehärlig blogg verkligen!


Familjen Norrström: även dem från Familjen Annorlunda. De har ännu mer barn (10 st) och det är en härlig blogg fylld med bilder som jag också läser ofta!


Jenny: en supersnygg och härlig tjej med världens finaste hår! En mysig blogg där hon skriver om hår, smink och om huset hon nyss flyttat till. Snygga bilder all over!


Linn: en supersnygg tjej med en otrolig talang för design! Allt är fint med den bloggen och bilderna är helt fantastiskt fina!


Cornelia: en jättefin blogg med otroliga bilder och jättebra photoshoptips och mattips! Hon har två megasöta hundar. Har tittat in i bloggen varje gång jag suttit vid datorn det senaste året!


Alla länkar öppnas i ett nytt fönster. Haha det blev många ord med "jätte" :P




 Beatrice, mamma till Devin

åh tack! vad gulligt <3



URL: http://beabus87.blogg.se/


 S A N N A S . R U M

åååh, vad fint! detta ska jag göra så fort jag kan :D



URL: http://sannasrum.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?