Träning på motionscykeln
Publicerat den

Nu har jag tränat!! Cyklade på motionscykeln till det att jag bränt 200 kalorier, dvs. ungefär 16 minuter. Det var uppfriskande. Min kropp har börjat gilla att ta ut sig ordentligt. Man ska svettas och man ska göra det ordentligt! Mamma har köpt Robyns skiva så det var den jag lyssnade på under passets gång. En del låtar är riktigt bra om jag ska vara ärlig. Hon gör härliga låtar.  Efter mitt lilla motionspass så gjorde jag lite situps, några misslyckade försök till armhävningar och diverse andra övningar som kan vara bra för min kropp. Men jag är ledsen. Vart är den där Melinda som orkade göra 20 situps utan ansträngning? Nu fick jag göra 2 försök för att klara EN armhävning. Jag höll på att gå åt, så jobbigt var det!!

Nåja, nu har jag i alla fall tränat och jag är nöjd över mig själv! :D Tog en välbehövlig dusch och nu sitter jag här vid Johans dator och tänkte designa lite. Julia sover och jag har ingenting annat för mig just nu.






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?