Jag ger den en chans till..
Publicerat den

Hej där :}

Usch vad tråkigt det är med mulna dagar! Så fruktansvärt hemskt när det blåser, är kallt och framför allt är riktigt grått! Dagen i dag har varit rätt ok. Jag håller mig till min diet och det går faktiskt förvånansvärt bra! Har inte fuskat en enda gång.. :) Jag väger faktiskt redan 4 hg mindre, men det är en annan femma! ;)

Morgonen startade inte alls bra så jag och Johan sprang till vårdcentralen med lillan. Som tur var så var det ingen fara och hon klarade sig med ett blåmärke i pannan. Men jösses vad rädd jag blev. Trodde att hon skulle dö ett tag! USCH. Barnmorskan däremot verkade inte ett dugg orolig och sa något i stil med: "nejmeen, ett litet blåmärke..", som om vi var världens töntar som hade sprungit (SPRUNGIT!) dit i en sådan hastighet. Aja, det var tur att det inte var något att oroa sig för i alla fall.

Under seneftermiddagen/kvällen så tänkte jag ta mig en promenad med lillan i barnvagnen. Jag funderar starkt på om vagnen har blivit hemsökt eller något, för hon fullkomligt HATAR att lilla i vagnen. Hon får panik, hon blir så arg!! Jag tänkte att eftersom hon inte är ledsen, utan bara arg, så låter jag henne ligga i vagnen ändå och hoppas att hon till slut slutar att skrika. Men icke! Jag hade tagit på henne jacka, skor, bluffolle och mössa men det var bara att ta av skiten igen. Hon var för arg, helt enkelt! Men jag gav inte upp i alla fall..

Ett par minuter senare var vi ute igen (hon var arg eftersom hon behövde ha jacka på sig som hon hatar så..) men jag drog bort vagnen till våran syrenbuske och lät henne ligga och titta på löven ett tag. Då var hon lugn igen! :} Jag lyckades! Sedan kunde jag gå min o så viktiga promenad och hon somnade i vagnen så skönt. Jag förstår inte varför hon inte tycker om den längre!? Vet ni det??

Nåväl, det är väl en period hon har just nu (hoppas jag..). För jag tänker då rakt inte gå omkring och bära på 7kilostjejen hela tiden. Även om det skulle vara bra för styrkan..

Nu ska jag titta på Twilight (jag har sett det innan och då gillade jag den inte, men jag ger den en chans till!). Johan har med sig filmen och han ska även sova här i natt! Mys!

Puss och kram!






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?