Den femte dagens mått
Publicerat den

Jag vet att ni har längtat... ;)

Haha, skämt åsido men nu är det återigen dags att avslöja mina inte alltför fagra mått. Vi får väl se om det har blivit någon förbättring sedan i förrgår.

Vikt: 73,8 kg (75,9)
Höft: 100 cm (100) (fan, det verkar ju vara omöjligt..?!)
Lår: 45 cm (46)
Överarm: 31 cm (34)
Midja: 86 cm (88)
Rumpa: 105 cm (106)

Jaha.. det var väl ingenting att hurra för direkt. Förutom vikten!! Det går neråt. ♥ Fan alltså, det är nog de där "bares" (hur säger man ett engelskt ord i plural??) som är bovarna. I går åt jag 2 st á ca 200 kCal. I dag ska jag bara äta en har jag bestämt mig för. Till kvällsmat får det bli för då håller jag mig mätt under hela natten. I går morse svimmade jag nästan när jag vaknade för att jag bara druckit lite soppa kvällen innan det. Inte roligt! Eller svimmade var väl fel ord, det svartnade för ögonen rättare sagt.

I dag är det 5 dagen jag håller på med detta. Jag säger ju att tiden rinner iväg! :D Det här är ju superenkelt. Dagens (okej, dagen har knappt börjat men ändå. Är man morsa så börjar dagen tidigt!;)) så har jag hittills käkat en shake, lite te och en banan. Jag som knappt gillar bananer.. ;D

Nu tänkte jag göra något som jag ännu inte har gjort. Visa en bild..

Jag vet att jag ser gravid ut men snälla kom inte med sådana kommentarer nu när jag försöker banta och allt, haha...

I kväll är det återigen dags för träning här hemma på motionscykeln. Lite situps, armhävningar och liknande ska jag väl också försöka orka med. Jag nästan längtar! Nästan sa jag.







 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?