Effektfilter 8x Star Ø72 mm
Publicerat den

 

Jag beställde ett stjärnfilter i fredags och i går {måndags} så kom det hem, direkt i brevlådan. Fantastiskt! Jag älskar det! Mycket roligare att ta kort med filtret än utan, och det häftiga är att man kan titta genom filtret med bara ögat och se fina motiv. Som till exempel blomkrukan ovan. Jag såg att det blev så när jag höll filtret framför ögonen och satte snabbt som bara den på det på kameran och knäppte en bild!

Filtret kostar 139 kr och kommer från tvspelsweb.se.
Snabbt, enkelt och felfritt gick allting. Kan inte bli bättre! :)

 

 




 Sara

Sv: Tack så mycket! :) haha, övning ger färdighet! Jag har i princip aldrig haft omålade naglar sen 8:an, och det är 5 år.. (;



Tufft filter! Sånt kanske man skulle ta och köpa! :D



URL: http://ingapauser.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?