12,5
Publicerat den

Hey dudes! :} Onsdag i dag, lillördag, som inte märks av här. Vet ni hur länge jag fick sova i natt? 10 timmar! Julia sov i 12, 5 timmar. Så underbart skönt och jag var riktigt utvilad när jag vaknade. Julia har faktiskt börjat sova väldigt lite dagtid {sammanlagt 1 timme i dag}, vilket kanske är bra då eftersom hon istället sover under nätterna. Dock skulle det vara skönt om hon sov lite mer under dagarna så att jag själv hann göra mer saker. Hon vill ju nämligen vara med på precis allting, och hela tiden vara nära mig, helst nudda mig! Kan vara oerhört irriterande ibland, men jag antar att hon inte kommer vara så hela livet, så jag får helt enkelt stå ut. Tur att hon är så mysig! I gårkväll gick jag och la mig tidigt bara för att få vara nära henne och känna hennes underbara doft. ♥

Pöss!




 Beatrice, mamma till Devin & liten i magen ♥

Oh, lyllo dig att få sova sååå länge :D



URL: http://beabus87.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?