Åh vad jag blir sugen
Publicerat den

Hejsan snyggingar!

Nyss hemkommen i en hejdundrande fart eftersom rörmokaren väntade utanför dörrn. ^^ Äntligen ska vattnet ute fungera igen {det som används till slangen}! Under förmiddagen har jag träffat Ida och Malin med barn och vi fikade på Vete & Råg och lekte i lekparken. Busjulia stoppade sand i munnen! Hon gungade lite också vilket alltid går hem och nu ligger hon och sover i vagnen. Hon är besegrad! Alltid ska hon krångla och stå upp i vagnen, men nu spände jag fast henne ordentligt så att hon satt på plats. Konstigt nog var hon tyst och lugn hela vägen hem, och sedan slumrade hon till, sötnosen!

Jahapp, nu var rörmokar'n färdig och det var fel på backventilen. Han kom fram med en liten manick och sa:
- Vet du vad det här är?
- Ööh, näe ingen aning!
- Gissa!
- Ojdå, nej men jag har ingen aning verkligen.
- Det är en backventil, där har du problemet. Nu är den borta och det är bara att tuta och köra!

Jahapp, gött när det går snabbt!
Funderar på vad jag ska käka i dag... får väl bli flingor eller något i den stilen. Fast det här vore inte helt dumt ↓

Lövbit med pommes, persiljesmör och sallad




 Marie

Gött, samt mysigt med fika på stan =D.



Skönt att det är kirrat

kramar



URL: http://myflowergirl.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?