Annandagen
Publicerat den

Livsnjutare av allra högsta grad! ;}

Mina ben värker! Dagen har i stort sett bestått av att , för min del. 4 promenader har det blivit där 2 av dem var riktigt långa. Fortsätter det såhär så har jag inte mycket till ben kvar snart, ajaj! Det är så himla skönt nu när man slipper ta på Julia en massa overaller, halsdukar och mössor. I dag har hon endast haft på sig en keps och en kofta utomhus. Solen har skinit och hon har hjälpt till i trädgården. Rensat ogräs med mormor, till exempel. ;} ↑ Vi har en massa grus i trädgården, överallt känns det som. Det är spännande kan jag tala om för er! Det ska plockas och det ska slängas och det ska.. smakas på.. Någon gång har hon varit snabb nog att få in en liten sten i munnen, men som tur är så har jag hunnit hindra henne från att få den i halsen! Bara att hoppas på att turen är på vår sida så att det inte sitter en liten sten i hennes lilla hals snart!

Har precis tagit mig en välbehövlig dusch! Har varit sunkig hela dagen och det är ett under att jag vågade visa mig i stan! Gick nämligen en promenad med Adam och vi tog en glass nere på Moster Elins som hade öppnat nu. Choklasglass och regnsbågsglass tog jag, gudomligt! Träffade även på en väldigt söt och snäll tjej där nere som läser min blogg! Jag skriver inte hennes namn för säkerhets skull, men det var jättekul att prata med henne! Drömde oss bort till det soliga Spanien

Puss och kram!



 Marie - Fotograferande hundtoka

Ohh vad snuttan trivs där med mormor =D, det ser jag det. vad kaninen njuter, så underbart söt =D



ja, man får ha det, men trökigt då de dagarna kommer

kramar



URL: http://myflowergirl.blogg.se/


 sofia ejerblom

Vad gullig du är:) Det är inte svårt att drömma sig bort till spanien, ett underbart land! Vore kul att träffas någon dag, tror vi kan ha ganska roligt ihop :)



URL:





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?