AtmosFear - fy fan!!
Publicerat den

Jag sitter och läser på lite om Lisebergs nya åkattraktion AtmosFear. I vanliga fall är jag ingen tönt, men nu börjar jag känna mig lite känslig. Vågar man eller???

Man faller i 110 km/h, 90 meter ner.
Man börjar och slutar under jord. Buuhuu. Det värsta är ju egentligen att sitta fast där uppe! Fin utsikt kan jag tänka mig, men uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusch vad läskigt det ÄR! Jag som börjar tycka att Höjdskräcken är otäck.. Jag vill inte gärna säga att jag har höjdskräck, men jag tycker allt att det är lite läskigt..


Läs mer här..

Vågar ni åka den??



 Wero

Var på liseberg i måndags och åkte den - HÖGT SOM FAN VAR DET! Jag skojar inte - jag tycker den vanliga fritt fall är rätt skön, men det här var fan insane - men såhär i efterhand så var det rätt grymt, så att man ångrar att man inte åkte den två gånger...



URL: http://izredam.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?