Börja nu!?
Publicerat den

Jag ska ju läsa in 400 poäng i höst, som jag har sagt 10000 gånger, hahah. Men, nu är grejen att jag faktiskt ska höra med skolan om det är OK att börja redan nu! Japp, redan nu! Kurserna på distans börjar varje måndag, och det vore underbart skönt att ta en kurs nu och få en mindre i höst! Då har jag mer tid över till lilla bulis. :} Är väldigt inriktad på kuser som handlar om människor, psykologi och socialt beteende. Undrar varför!? Kanske för att jag tycker att människor är så svåra varelser och att jag behöver lära mig mer om dem? Oss!

Jag ringer skolan i morgon! :}



 Sophie mamma till Nellie

Låter intressant! Om jag ska plugga något så blir det med något som handlar om människor. Är ganska sugen på något pedagoginriktat av nått slag :) Kram på er sötisar!



URL: http://beylejd.blogg.se/


 Hanna

Hade jag varit du så hade jag också velat börja på en gång :) Så ringa och fråga låter som en utmärkt idé :)



Japp, vi ses idag :) Kommer nog vara där från 10.30-11.00 någon gång..



Kramar



URL: http://hanniie1.blogspot.com





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?