Dansa loss
Publicerat den

Nu har jag hämtat mina böcker som jag ska använda till kursen som jag börjar läsa på måndag (!). Gud, jag är så nervöser så.. Känns som att det kommer vara jättejobbigt och skitmycket att göra, men jag tänker positivt ändå! Snart kommer farmor och då ska vi äta fläskfilé. Den fläskfilén alltså... MMMMMM! Ååh, den är så god! Jag tror att jag skrev ner receptet på den här i bloggen nån gång för några månader sedan, ni får leta om ni känner er sugna! ;} Jag längtar i alla fall! Efter maten ska vi in till Skövde där jag ska försöka hitta några galonbyxor till Julia. Perfekt och nästan ett måste när hon sitter och leker på gräsmattan/grus/sand. :}

Hah, i går var jag ute och dansade med mina kompisar Lollo & Cajsa. Det var riktigt kul och en rejält kaloriförbrännande kväll. Om jag ska vara sån så kan jag berätta att jag nu väger mindre än vad jag gjort på nästan 1½ år! Inuti den fina lilla ringen så befinner sig jag, ständigt dansande. Men tvivale vilken smärta man fick i fötterna när man studsade runt i 10 cm klackar. Ajajaj. Jag fick emellanåt luta mig tillbaka och hämta andan {och hämta fötterna..}. Det var skitkul, det enda som var jobbigt var att det var en massa äckel överallt som bara skulle vara nära och åma sig och ha sig, usch! Jag mår illa. Jag försökte alltid stå ensam och dansa så att jag hade utrymme. ;}

Kvällen startade på Pim's i Skövde där jag tog mig en cafe Dumle, himmelsk! Sedan drog vi vidare till Harry's och där delade jag och Cajsa på en nachotallrik. Sedan avslutades den med en massa dans på Bogrens salonger! Jag kan ju säga att allt smink och ordning på håret var helt onödigt, man dansade ju bort allt! Och Lollo, det var INTE ditt fel att jag tog en vidrig drink, bara så du vet! :}

Tack för en fin kväll, tjejer!




 Lollo

Haha, Tack för en fin kväll själv! :) Och fyyyyy vad vidrig den var! Skönt att du inte tycker att det var mitt fel att du tog den iaf ;P



URL:





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?