Mysigt vid Mullsjön
Publicerat den

Härlig vårdag som delvis har spenderats vid Mullsjön! Jag och Julia böörnade iväg til ICA och köpte potatissallad och rostbiff, sedan drog vi till Mullsjön. Riktigt härligt var det där, alldeles lagom varmt! {Nästan} Varenda gång jag är ute på stan hör jag kommentarer som: "vilken fin jacka!" {Om Julias jacka, alltså.} Jo, den är riktigt fin. Och ännu finare eftersom jag endast gav 50 spänn för'n på Gekås! En perfekt vårjacka nu när man slipper krångla med den jobbiga overallen!

Jag älskar bild nr.3 och 4. Dels hennes flin men också hur liten hon är i jämförelse med mig! Min lilla mini! En minimal liten människa. Haha, det är så roligt när man ser henne sitta och leka med sina leksaker {usch, nu blev jag påmind om den där våldtäktsboken när lilltjejen får gå och leka med sina leksaker efter övergreppen och försöka glömma bort vad som nyss hänt.} eftersom hon är så liten! En sån liten rygg, nacke och små händer som hon grejar med.


Hoppas att ni har haft en toppendag i det fina vädret! Puss!



 Wilja, mamma till Jamie!

haha, innan jag läst vad du skrivit så tänkte jag att jag skulle skriva vilken fin jacka hon hade! :D Men då var jag inte ensam om att tycka det :p hehe.



URL: http://mmylove.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?