Gått ner i vikt
Publicerat den

Vad i helvete är detta? tänker ni när det första ni möts av är ett par groteska lår och ett par nakna fötter. Jo, det är mina ben och fötter, höhö. Jag har faktiskt gått ner i vikt, otroligt nog {jag har smällt i mig en cupcake varje dag den här veckan!} och nu passar mina jeans ännu bättre! Fick en smärre chock när jag i morse vägde 70,5 kg vilket jag inte har vägt sedan i januari -10. Okej, 70,5 är fortfarande för mycket och jag är fortfarande överviktig, MEN det är 16 kg mindre än vid förlossningen! Jag har 5 kg var tills jag är nere i det jag vägde innan graviditeten, en storlek med andra ord. Som jag ska kämpa! Jag ska äta så många cupcakes som jag bara orkar, för de verkar ha en himla effekt!

För övrigt så har jag nog onormala fötter? Jag tycker att var och varannan människa har en kortare stortå än vad de har.. ööh.. tå nummer 2! Men inte jag. Min stortå är längst och sedan går det neråt. Dock har jag väldigt stort mellanrum mellan tårna, men det är väl säkert bra, antar jag! Mindre svett och lättare att tvätta! Julia har nog ärvt det av mig, för hon har också mellanrum mellan sina tår och fingrar! :}



 Hanna

Härligt! Ännu ett steg närmre målet :)



Nepp, jag har också som du. Stortån är längst! Dock har Tove ärvt Pers fötter och pektån[?] är längre än stortån.

Har inte upplevt de som så vanligt men nu efter jag fått Tove har jag upptäckt att det faktiskt är väldigt vanligt att stortån inte är längst..



Ha en bra fredag :)



Kramar



URL: http://hanniie1.blogspot.com


 Jerry

gud vad vackra fötter , så sexiga, o dina lår helt jävla underbara asså... skicka mail ;)



URL:





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?