Grå utväxt
Publicerat den

Ho ho! Meningen med bilden är att ni ska få ta del av min ljuvliga utväxt! Nackdelen med att ha mörkt hår är att utväxten då blir grå... lite mindre kul kan man tycka, men sånt är livet! Dessutom kan jag aldrig bli blond, det har alla hråfrisörskor förbjudit mig. Jag har fel färger i min hy.

För övrigt så ser jag att jag fått några mer prenumeranter här i bloggen! Kul! Känn er välkomna, känn er som hemma! :D

Om ca 1 timme ska vi åka ner till VC eftersom Julia har en sådan otäck hosta. Dessutom har hon varit förkyld till och från ganska länge så det är lika bra att sköterskorna får känna och klämma lite. Min lilla trollunge som ligger och sover just nu. Förhoppningsvis sover hon bort hostan!!

Ha en fin dag, även om solen inte lyser här just nu. Kram!



 Marie

ja utväxten är ju så trist, tänk om man kunde få slippa sådant.



Lycka till på VC

kramar



URL: http://myflowergirl.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?