H♥M
Publicerat den

H&M katalogen hade trillat ner i brevlådan i morse och gissa om jag blev sugen när jag såg den översta bilden!? vill jag ha det i mitt sovrum. Bilden längst ner tycker jag inte alls lika mycket om, svartvitt är så... ja vad ska man säga.. det känns lite gjort. Lite färdigt, kan jag känna. När jag var liten ville ja ha allting i svart, vitt och rött. Älskade rött, vilket jag fortfarande gör, men inte i inredningen. Jag har helt och håller fastnat i naturfärger; vitt, beige, brun, ljusrosa, ljusaprikos osv. Rött förresten. Hmm, jag har inte några röda kläder tror jag, men ändå älskar jag färgen. Just färgen är underbar, på bilar t ex! Visste ni att rött står för passion och sexualitet, men även aggressivitet, krig och fara?

Tillbaka till tidningen. Jag är sjukt sugen på påslakansetet där, men det vill de ha 799:- kronor för. ALDRIG, säger jag. Haha, hur makalöst dyrt får det egentligen vara? :O






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?