HTC Desire HD
Publicerat den

Jag känner mig lite smått sugen på en ny mobil. ^^ Har dragits med gamla eländen i flera år nu som långt ifrån tillhör det allra senaste. Inte för att jag bryr mig så mycket, men lite kul kan det väl vara att gradera upp sig lite. Bara för att man är morsa så behöver man inte vara omodern! :D Dessutom vore det väldigt fördelaktigt om man kan ta bra bilder och även blogga från mobilen, det skulle jag tycka om!


Iphone är lite för dyrt för mig, höhö, men den här kanske? ↓ Ska fundera lite på saken i alla fall, det vore inte helt fel. 8 megapixel kamera liksom!




 Milja

Ett tips; Köp inte den, den telefonen har sämst livslängd av alla telefoner på marknaden ^^ Den börjar krångla redan första månaden. Dennis har en sån, han går inte en minut utan krångel xD



URL: http://lionwithmemories.blogg.se/


 Angelica

Jag ska också byta telefon snart å själv funderar jag på en LG, verkar rätt bra. Är 8 megapixel på den med :) LG Optimus 2x tror jag att den heter, eller nått i den stilen iaf :P



URL:


 Hanna

Min sambo vill ha denna med.. Min lillebror har en LG och är nöjd med den vad jag vet. Får se vad vi köper.. Vill ju inte ha abonnemang så inga dyra telefoner här inte ;)

Dumt när man har småbarn också, man vet ju aldrig om man någon gång lägger telefonen lite olägligt ;)



Kram



URL: http://hanniie1.blogspot.com





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?