Jackass in my heart
Publicerat den

Jag har kollat på en del avsnitt av Jackass, fan vad roligt det ÄR! xD
Vissa saker som de gör är ju helt galna, vedervärdiga och fyfan vad jag mår dåligt när jag ser det! Andra saker är så roliga att jag missar hela klippet eftersom jag ligger på golvet, håller mig för magen och tårarna sprutar. Lycka! ♥

Nu ska jag sansa mig lite.
Johan var nyss här och han hade köpt med sig grillad kyckling {efter mitt tjat!} som vi åt tillsammans med sallad. Och lite potatissallad. Känner mig nästan nyttig! Protein är bra, sallad är bra, ja det går bra för mig i dag!

Har precis tömt mammas kamera på bilder så att den återigen kan fyllas på. Julia går ju nu så det tänkte jag filma framöver! Det är något som man inte får missa, hon är jätteduktig faktiskt! :} I gårkväll tog hon närmare 10 steg, genom köket! Jag blev lite chockad när jag såg det men man vänjer sig fort. När hon väl kan någonting så känns det som att hon har kunnat det jämt. Är inte det konstigt!?

Nu ska jag försöka göra en bakgrund till det här stället, lite tråkigt med bara en färg! ;} Fast å andra sidan så är ju allas datorer olika så alla när ju inte se den ändå. Tråkigt! :/

Puss på er, sötaste!



 Malin

har du redan vant dig? :P Ebba trippar vart hon en ska nu och vill knappt krypa alls, och jag är ändå lika chockad fast hon gör de jämt, de ser så sött ut!:)



URL: http://malinpaulssons.blogspot.com





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?