Makalöst
Publicerat den

Good morning sunshines! ;}
Allt väl med er?

Här är allt bra i alla fall! Förutom att jag känner mig helt indränkt i snor, haha. ;/ Lillans näsa tycks aldrig vilja sluta rinna! Men hon mår bättre och är jättepigg, så näsan kan vi leva med! Även jag kände mig lite krasslig i morse {typ lock för halsen} och det är ju inte så konstigt i och med att jag är i närheten av lillan hela tiden, men nu har det släppt och jag känner mig relativt pigg & glad!

Jag sitter i mitt rum och skriver nu, vid min dator som jag fick i 20årspresent. Min utsikt är makalös. Fönstret är precis bakom {framför} datorn och det jag ser är... sidan av ett rött hus. Lite rabatter, 14 gamla cyklar, ett gammalt staket som ligger på gräsmattan, torrt gräs, en förfallen lekstuga, mörkgrönt hönsnät, gamla fönster utan glas och lite träd bort igenom! Det var mycket gammalt, haha.

Jag har kommit på en grej. I går när jag städade mitt rum {främst fönstret} så slängde jag iväg min gamla blomma och blomkruka. Jag vill endast ha "naturliga" växter i mitt rum nu, haha. Okej, blommor är väl naturliga, men typ syrénkvistar, björkkvistar, vitsippor osv! Sådant som man kan plocka själv! Riktigt mysigt måste jag säga.

Tummen upp för en bra dag, haha. Mitt ansikte vill inte visa sig i dag.







 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?