Nu är det bestämt!
Publicerat den

Wiiii!
Sketamånga inlägg nu såhär vid middagstid. Alltid lättast när lillan sover, vilket hon gör nu.
Vid 10:30 hade jag en tid för ett litet möte uppe på Folkhögskolan, gällande mina ämnen som jag ska läsa. Vi bestämde när jag ska börja och vad jag ska läsa. Det som är så GÖTT är att man kan läsa dessa ämnen året om, med andra ord är det inga lov som hindrar en. Jag ska börja min första kurs den 2 maj och den kommer att pågå fram till och med den 8 augusti. Läser den endast i 50 % takt så det är därför det kommer ta en liten tid. Men det är skönt det, tycker jag! Hoppas HOPPAS att det kommer vara en rolig kurs, eller framför allt lätt.. ;P

Det här är min kurs, som ger mig 100 poäng:
Socialpsykiatri
Du får en fördjupad kunskap om samspelet mellan den enskilda människan och hennes miljö och omgivning. Kursen ska även ge kunskap om kommunikationens betydelse för människor med psykiska störningar. Dessutom ger kursen kunskap om socialpsykiatrisk verksamhet.

Wow, som sagt! Hoppas på det bästa, haha.

Fina Nelly får pryda detta inlägg.




 mikaela

oh :) pluggar du till hösten också? Hoppas på det, så känner jag mig inte helt ensam när mika slutat :)



URL: http://margaretha.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?