Sjuklingen :/
Publicerat den

Tack för alla era goda tips på mumsigheter! :)

Alla låter enormt goda så jag ska testa alla, jag lovar! Dock inte i morgon! ;} Får klura lite till på vad jag kan baka.. min farmor kom med förslaget kärleksmums, det är inte dumt det heller.

Stackars lilla Julia skrek sig nästan till sömns alldeles nyss. Helt snorig och hon visste inte vart hon skulle ta vägen. Jag hoppas verkligen inte att hon är pollenallergiker, men jösses vad ögonen rinner på henne. Jag fick vagga henne till sömns och sjunga högt och lugnande under tiden - då somnade hon. Jag gav henne en alvedon och lite vattten, så hoppas jag på att hon är pigg om en liten stund. Det är ju inte läggdags riktigt än, men en stund får hon sova nu för att få energi!

Jag har tagit 2 promenader under eftermiddagen för att försöka få henne att somna, och det var nära! Hon slumrade till lite, ett par sekunder, men sedan blev hon arg och ville komma upp. Haha, hon är söt när hon är arg!

Såg årets första tussilago också, och förbannade mig själv över att jag lämnade kameran hemma {som ligger vid mig nu}. Såg även flertalet andra blommor som gav mig hopp om sommaren! Om det bara kunde sluta blåsa så förbaskat nu också...




 Sophie mamma till Nellie

ja vi får hoppas det inte är allergi! men den förkylning vi har haft här har inneburit att ögonen rinner faktiskt. om nellie är ute så rinner det ordentligt. och min mamma är som sjukast nu. usch och fy hehe! kram på er!



URL: http://beylejd.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?