Skit
Publicerat den

Här var det dött!

Sitter och dricker te nu med lite värk i benen. Gick en så kallad powerwalk för någon timme sedan och det känns kan jag säga. Men det är bra att det känns, då är jag nöjd. Vet ni vad min mormor sa till mig i dag? Att jag såg liten ut! { }. Njae, sa jag, jag har gått ner ca 7 kg sedan nyår, men mer ska bort! Snäll som hon var så sa hon att jag inte behövde ta bort mer, men det ska jag göra ändå. Kul ändå att någon lägger märke till min viktnedgång, haha! Usch vad jag ogillar att behöva träna och äta nyttigt för att få en snygg kropp, varför föddes jag inte bara smal och smärt med en gång? Det här skulle vara drömmen för mig: kunna äta kopiösa mängder mat/godis utan att gå upp i vikt!

Julia har en ordentlig slemhosta som såklart är värst under kvällarna och nätterna. Mamma köpte lite slemlösande medicin som skulle hjälpa, hoppas verkligen det. Hon var så duktig min lilla sessa som åt upp den vidriga medicinen utan att krångla. Hur kan hon vara så snäll och redig, min tös? Hon är verkligen det, medan jag bara är arg, grinig och bitchig mot henne. Känner mig ibland som världens värsta mamma men jag vet inte vad jag ska göra eller vart jag ska ta vägen när jag blir så trött och rastlös. Jag vill inte sitta på golvet och leka med samma leksaker dag ut och dag in. Jag vill sitta vid datorn, rida och gud vet vad. Hud vet vad. Hud. Jag vill inte vara otacksam men det är svårt att vara glad och positiv jämt!

Nu är i alla fall Cajsa i Sverige och henne ska jag snart träffa! Jag längtar!



 Marie

Duktig du är =D, 7kg är bra jobbat

Kramar



URL: http://myflowergirl.blogg.se/


 Cajsa

åh ja, nu är jag i HJO :D och hoppas vi ses snart! saknar dig! <3



URL: http://cajsacajan.blogg.se/


 Hanna

Bra! :) 7 kg på fyra månader :)

Alltid kul att höra men man ska ju trivas och må bra i sin egen kropp också, men som sagt så är det ju kul att höra :)



Kram



URL: http://hanniie1.blogspot.com





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?