Sunday
Publicerat den

Hemma igen!

Julia sover i sin egna säng och jag har precis ätit kvällsmat. Tonfiskmacka som mamma gjort! :}
Vi var ute och gick förut, hon och jag. Riktigt svettig blev jag, härligt det! Som grädden på moset så gjort jag lite situps osv. hemma sen, allt för att få bort hängmagen. ;}

Nu har buzzadorpaketet kommit och jag har alla 75 förpackningar med Neutrogena.
Har använt det hela helgen och min hy är  f a b u l o u s. Säg till om ni vill ha så ordnar vi det på något vänster! Kan ta med mig till Arken eller något i veckan. :}

Näe, nu blire yoga för hele schlanten! ;}
Psst! I morgon kommer det lite fina vårbilder här i bloggen för nu har äntligen våra krokusar här i trädgården börjat blomma!

Dessutom kommer det upp en liten tävling så småningom. Jösses, mycket på gång!
Kram





 Marie

Ohhh vårtecken =D



URL: http://myflowergirl.blogg.se/


 Beatrice, mamma till Devin & liten i magen ♥

Åh, tonfiskmacka, vad gott det lät!

Har du recept möjligtvis att dela med dig av? ;)



URL: http://beabus87.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?