This is the end
Publicerat den

Jag vill varmt rekommendera FujiDirekt {länk}. Jag beställde alltså hem 183 bilder i onsdagskväll och har dem nu i min hand! Det enda negativa är att alla bilder inte är lika stora - som jag ju fyllde i att jag ville ha! Med andra ord får de inte plats i vanliga fotoalbum, men jag får väl skapa mina egna. Klippa och klistra lite! Jag tog dubbelt upp också må ni tro, så det känns som att hela rummet är fullt av bilder nu. Men fina är de! Jag beställde ju faktiskt inte bara bilder på lilla gäddan, utan även sådana som jag tagit på typ, blommor {NÄHÄ!? Nämen, det var faktiskt bara en bild på en blomma. Eller två då, eftersom jag tog dubletter! ;)}, Vättern, små fågelholkar osv. Så fint så!

Hoppas att ni har en toppenkväll, det har jag haft! Johan städade mitt rum medan jag låg och vilade - lyx!
Kram och puss!



 Hanna

Har för mig det ska finnas en "inställning" där man kan välja att man ska ha alla bilder i samma storlek, förutom den knappen när man laddat upp alla bilder.. De bilder jag fått i annan storlek har varit de som jag har beskurit i datorn innan och därav annan storlek redan innan ;)



URL: http://hanniie1.blogspot.com


 Hanna

Sv;

Jo, ibland kan jag med ;) haha Fast strykandet låter jag helst bli :P haha.. Strykjärnet sönder och jag kan villigt erkänna att jag hellre lägger våra pengar på annat ;)



Men finns nog en till någon stans? Eller så är det som jag försökte förklara att du har olika storlekar på fotona sen innan så det är därför du får hem dom olika. För skulle dom göra alla lika stora hade de väl blivit suddigt och fel i skärpan[?] eller något?



Kramar



URL: http://hanniie1.blogspot.com


 Hanna

Sv;

Alltså jag brukar ta tvätten nästan direkt, skaka den ordentligt, dra i den och sen hänga upp den på tvättställningen. Visst blir vissa plagg skrynkliga men de får vi leva med ;) Hihi



URL: http://hanniie1.blogspot.com





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?