Våren är här och sprider glädje
Publicerat den

Nu är våren hääääääääääääääääääär! :} Vitsippor, tussilago, skilla och krokus. Älskar! ♥ Bilderna är faktiskt oredigerade..

Dagen har spenderats med en massa städning av rummet, promenader i solen och typ, ingenting mer! Jo, jag har gjort närmare 100 situps och tänkte faktiskt visa er en bild av min vackra mage så småningom. För att visa er hur en gammal gravidmage ser ut = allt annat än fager't kan jag löva er.. Nä men jag försöker verkligen få en hyfsad mage och det sorgliga är att jag antagligen hade haft en kalasfin mage nu om jag inte hade varit gravid. Alltså om jag hade tränat såhär innan graviditeten! ;}

Hoppas att ni haft en fin dag med mycket sol!
Puss och kram



 Marie

Finfiiina bilder, 3.an är min favvis



URL: http://myflowergirl.blogg.se/


 NOS <3

Vad nice det blev med bilderna =) haha jag kunde inte högerklicka och trycka ny flik heller märkte jag men jag scrollklickade.. fick duga ;D



URL:





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?