Every time they turn the lights down Just wanna go that extra mile for you
Publicerat den

Jag och Julia är lika på många sätt, men det finns en situation då vi är väldigt olika. Nämligen när det gäller att ha täcke på sig. Jag har mer än gärna ett täcke på mig när jag ska sova eftersom jag tycker att det känns så tryggt. Dessutom värmande & mysigt. Julia däremot kämpar för sitt liv med att dra av sig täcket om jag lägger det på henne. Hon sparkar och blir väldigt grinig. Jag tror att det har att göra med att hon inte gillar att sitta fast. När hon har badat till exempel så kan hon absolut inte vara invirad i en mysig handduk. Nejnej, man får skynda sig med att torka av henne innan hon ilsknar till. ;}

Favoritbild i repris. Gillar färgerna överst, men kan ändå inte bestämma mig för om bilden passar som svartvit eller sepia också?







 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?