Jag vill inte klaga
Publicerat den

Något som jag tycker är så coolt, det är människor som inte klagar. Jag önskar att jag själv kunde vara lite mindre klagande ibland, det är ju så jobbigt. Jag tänker tillbaka på ett avsnitt jag såg av någon förlossningsserie där en kvinna skulle föda fram ett barn. Ett stort barn, på över 4 kg. Hon sa inte ett ljud! Hon bara blundade och tog i! Tänk om jag kunde ha varit så cool när jag födde Julia. I stället låg jag där och sa hur ont jag hade och jag svimmade nästan av smärta. xD Och graviditeten då.. HAH! "Ååh jag mår så illa!" "Jag måste spy!" (Okej det var mer ett påstående än ett klagande, haha.) Näe. Nästa graviditet {om det nu blir någon sådan}, då ska jag vara cool. Glad och tacksam och icke-klagande! Ont har man, men det vet man ju innan att man kommer få.

Vet ni? Jag är sugen på en bebis till! Det är ju så roligt att gå omkring på Babyproffsen och kika på alla fina leksaker, barnvagnar och tillbehör. Det återstår att se om Julia får en liten lillebror eller en lillasyster någon gång! :} Spännande. Livet är spännande tycker jag. Man vet aldrig vad som kommer hända. Är tacksam för att jag lever här & nu! :} Det var väldigt vad tacksamt det var här, haha, men det ska man vara. Då blir livet lättare! :}

Bild tagen av mig i maj.






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?