Lycka ♥
Publicerat den

Min första insändningsuppgift är inskickad! Jag är van vid att det heter inlämningsuppgift, men inte nu längre tydligen..

Ooh, säg någonstans där jag inte har träningsvärk? Den frågan ställde jag till David för någon timme sedan. Han chansade på mitt högra lillfinger, men till och med där har jag lite ont. Haha. Ajajaj. Det är illa att vara så otränad. Ändå tycker jag inte att jag är såååå överdrivet otränad!? Körde programmet som jag visade er i går plus lite armhävningar därtill. Fortsätter det såhär så blir det nog riktigt bra.

Hehe, jag tycker att Julia är så himla söt på den nedersta bilden! ♥

Nu är det tid nog för sängen. Är riktigt jädra sjukt trött. Hoppas på liiite sovmorgon i morgon. Dock somnade Julia vid.. 20:20 så någon överdrivet lång sovning är väl inte att räkna med. Men det sista som överger en är hoppet. Nej men just det! The Killing. Vilken tur att jag kom på det. Jag ska nog göra lite varm oboy och njuta av filmen. Godnatt folks! :}




 Yohanna i Las Palmas

Hallå där!

Kom förbi här från myflowergirl och ville önska trevlig helg.

Läste att du ska tatuera dig, eller har du redan gjort det?

Hälsningar

Yohanna



URL: http://yohannailaspalmas.webblogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?