Ser ni!?
Publicerat den

Hihi, äntligen har hon "lärt" sig att le med hela munnen {det kanske är en fråga om vilja i och för sig..}. Tidigare har det endast varit de två tänderna där nere som synts, men nu ler hon med hela munnen. Lite lurigt ser det allt ut, men hon är ju så himla söt! Sitter och äter macka med gaffel till frukost, lilla busungen.  Btw, hon är så sjukt blond. Hennes hår är så ljust! Undra sa flundra om gädda är fisk, kommer hon alltid vara ljus tro? Det gör henne så olik mig, lite tråkigt kanske.. Men äh! Hon är söt i vad som helst, och det är väl bara bra om hon liknar mig så lite som möjligt. Så att hon har en chans att gifta sig rikt och skämma bort sin gamla mor, menar jag ;} Jiises, jag är redan 20 ½, snart 21! ;O Jag kommer vara 25 när Julia börjar skolan. :') Undrar vad som har hänt i mitt liv då? Spännande!

Här får ni en "rolig historia" innan ni lägger er:
Två bajskorvar spelade ishockey. Då kom en diarréklump och frågade:
- Får jag vara med?
- Nej, det här är bara för hårda typer!

God natt, sov så gott ♥



 Emelie

Julia är världens sötaste och lik sin mor!

Och jag måste säga att din roliga historia var så sjukt roligt, hahahahahahha. Asså. Jag har så dålig humor men den fick mig på gott humör :)



URL:


 Beatrice, mamma till Devin och Lili ♥

sötis, vilket litet charmtroll!



URL: http://beabus87.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?