Lite uppdatering
Publicerat den

Shopping shopping shopping... Det börjar märkas i plånboken kan jag säga! Förra måndagen var jag i Ullared tillsammans med mamma, farmor & David, och på onsdag är det dags för IKEA. Dock får det nog bli mestadels tittande {om det är möjligt..} på onsdag, har inte råd med hur mycket som helst. Men en muffinsplåt måste jag ha!
Jisses, Ullared är farliga grejer! Jag tror att det är 20-lapparna och 50-lapparna som tar mest! Man tänker att åh så billigt, bara 49 kr! Men sen plockar det på och blir allt högre summor..  Fick med mig en hel del fint i alla fall. Bland annat en superhet klänning {vit, spets - sånt som jag gillar!}, en jätteskön skinnjacka, ringar, en ny väska, kläder till Julia osv! Kvittot blev bara en halvmeter ungefär! ;}

Weell weell. I går var vi på Stellas Lekland - ja, igen! Är nog stamkund där känns det som. Men det är så jädra kul!! Jag & Julia åker alla rutschkanor flera gånger om. Man blir inte lite svettig efteråt..

Vet ni vad jag ska göra inom en snar framtid? Väldigt snar till och med.. Någon idé? Inte? Eller jo? Nähä. Jo det är som så att. Eller ska jag verkligen säga? Okej då. Jag ska tatuera mig! :D

Vad tiden drar iväg!
Har hunnit träffa både Malin & Agnes, min söta kusin Maja och David i dag! Bra dag som avslutas med lite huvudvärk! Förhoppningsvis är den borta i morgon, men det tror jag! Brukar inte lida av huvudvärk direkt. Tvärtom är jag glad att jag har huvudvärk istället för ont i magen. Finns inget värre!!

Nu ska jag sova och sakna David. ♥
Puss och gonatt så höres vi i mörrn! :)



 Sara - Mamma till Alwin

Stellas lekland är ju helt underbart! Säg till om ni vill ha sällskap nästa gång, för vi mammor har ju minst lika kul som kidsen ;-) haha!



URL: http://mittliviiord.blogg.se/


 S A N N A S . R U M

Sv; neee, och jag kommer ALDRIG göra det heller ;P skulle hellre lägga mig ner och dö på fläcken än åka den ;P själv då?



URL: http://sannasrum.se





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?