Yoghurt med rivet äpple & kanel
Publicerat den

Till mellanmål i dag fick Julia det som står i det här inläggets rubrik. Hon gillade det! Dock var väl äpplet sådär när det var rivet. En hel del åkte ur munnen, men det berodde nog mer på de "snuskiga bitarna" än på själva smaken. Men vanliga äppelbitar slank ner så fint så. Äppelgrejen jag köpte på IKEA är ju grym! Tar bort kärnhuset och allt.

På tal om något heeeelt annat så har jag en liten hemlighet! Iiiih! Så spännande. Störande att ni inte vet vad det gäller va? ;} Men det är rätt roligt att hålla lite på det. I sinom tid får ni reda på det i alla fall. Tills dess kan ni ju gissa er fram! :} Bilder lär ju dyka upp kan jag ju säga...

Jag är sugen på att fota igen. Har ju egentligen massa inspiration men ingen direkt.. tid? I dag ska det pluggas & städas. Dessutom tänkte jag försöka mig på att göra en köttfärslimpa. Men utan bil och med en massa regn så är det sådääär lockande att dra iväg till ICA. :/ Men hoppas det håller upp sen när Julia har vaknat! :D Då jäklar! Nu kommer husmodern fram inom mig.. ;}






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?