Vi ska gifta oss!
Publicerat den

Visserligen inte i dag men...

Hujedamej vad mycket papper det är som ska fyllas i! Det är dagispapper här och bostadsbidragsblanketter där. Det är mobilräkningar {feta} och det är studiemedel hit & dit. Tänk vad mycket ansvar vi vuxna har till skillnad från barn som bara kan tänka på roliga saker! :}

I dag har jag gymmat! Det vara bara tre veckor sedan senast så jag kände att jag gott och väl kunde gå dit igen. 10 minuter på crosstrainern och jag var helt död. Svetten rann och jag kunde knappt stå på benen. Dock klarade jag av diverse magövningar, ben- och armövningar. Vi får väl se om någon träningsvärk växer fram under natten.. Älskar känslan man får efter träningen. Man känner sig duktig! När Julia börjar dagis så ska jag träna nästan varenda dag har jag tänkt mig. Grejen är att gymmet ligger mitt emellan dagiset och vårt hem. Och mellan dagiset och vårt hem är det typ 100 m. Ja ni fattar ju själva! Absolut ingen ursäkt för att inte gå dit! Hörde jag beach 2012? Kanske...

Jahapp. Annars i dag har jag pluggat ännu mer franska. Det är ju faktiskt riktigt roligt! Kan inte annat än att vara lite stolt över mig själv och min disciplin att faktiskt få sakerna gjorda i tid! Aldrig missat en inlämning!

Usch vad trötter jag blev nu! Snart halv ett...
Pöss och kram sålänge!



 Mia

Du glömde alla räkningar som måste betalas.. det har vi gjort nu och kan bestämt säga att det stämmer att januari är den fattigaste månaden ever ;) du får gärna skicka mig lite plugganda :D Kram



URL: http://pienimustaenkeli.blogg.se/


 Beatrice

Har ni förlovat er med andra ord? :-)



URL: http://beabus87.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?