Babbel & Jönköping
Publicerat den

God kvällen :)

Dåligt med skriveri i dag eftersom jag har tillbringat dagen i Jönköping. W o w, blev nästan en hel tusing fattigare, men det var det värt! Köpte på mig en massa nya grejer eftersom jag ska måla/tapetsera om i rummet om ett tag. Ska vara avlsuta körkortet först, så att jag tar en grej i taget! Annars blir det bara stökigt & jobbigt. :)

Köpte bland annat ett nytt spjälskydd till Julias säng, är trött på det limegröna nu! Dock är det väldigt fint fortfarande och det kostade ju ändå närmare 400 kr eftersom det är köpt på Babyproffsen, så man kanske skulle ta att sälja det? Tradera kanske? Kan ju alltid vara någon som är i behov av ett. -_- När jag var gravid så köpte jag ju allting i limegrön typ, eftersom jag då tyckte att det passade båda könen. Och det gör det ju fortfarande i och för sig, men nu är jag inriktad på vitt!

Nu ska jag sluta babbla! Johan är här och vi ska titta på film, Due Date! Hoppas att den är bra, för jag älskar skådisen! ♥ Kan komma med en recension senare, samt svara på era kommentarer!
Pusspuss




 Mirre

I shoppingtagen, bra jobbat att ha handlat för 100:-, men det är snabbt gjort =D



Hur var filmen då?

kramar



URL: http://myflowergirl.blogg.se/


 Beatrice, mamma till Devin & liten i magen ♥

Oooj, vad lik sin mamma Julia är ser jag nu! :D



URL: http://beabus87.blogg.se/


 S.W

Du, jag skulle väldigt gärna överta det där spjälsängsskyddet. Hur mycket vill du ha för det?



URL: http://ananasjazz.blogspot.com





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?