Experience is the name every one gives to their mistakes.
Publicerat den

Hade körlektion i dag. Det kan kort sammanfattas med: HAHAHA.
Det har aldrig någonsin gått så dåligt som det gick i dag, under en körlektion. Jag fattar inte vad som hände? Sitter ni där hemma vid datorerna och önskar mig all olycka och motgång? Snälla, gör inte det! Allt jag gjorde var fel i princip. Eller åtminstonde 2 saker. Placering & blicken. Jag använde speglarna dåligt och jag genade vid svängar. Usch! "/ Det var lagom roligt att sitta där och höra hur fel man gjorde. Det positiva var dock att jag {tydligen} är väldigt bra på att manövrera bilen, tummen upp! ^^ Jag parkerade utmärkt {både backa in på parkering och fickparkera!} och jag svängde runt hörn utan problem. Det var bara de där jävla speglarna som ställde till det för mig. MEN JAG SKA KLARA AV ATT TA KÖRKORT! Sitter här och lyssnar på helande meditationsmusik för att försöka samla mig, haha.

Förresten, vad är det här för jävla citat?
Your birth is a mistake you'll spend your whole life trying to correct.
Elakt..




 Mirre en fotograferande hundtoka

Sötnosen =D



URL: http://myflowergirlblogg.se


 Mirre en fotograferande hundtoka

Klart vi önskar dig all lcyka där, går bättre nästa gång



kramar



URL: http://myflowergirlblogg.se





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?