I quit!
Publicerat den

Hejsan!

Jag tänkte ta upp en grej angående bloggdesign.
Jag har beslutat mig för att lägga ner den verksamheten.

När jag får beställningar blir det mest bara stressigt och då kan jag inte tänka klart! Självklart vill jag att ni ska vara nöjda med era designer eftersom ni betalar för dem. Då vill man ju inte ha någon skit! Därför så tänker jag numera endast göra designer när jag har tid och lust, och jag kommer att lotta ut dem i bloggen. {Har faktiskt redan en på G..Wood, kan jag avslöja!}

Hoppas att ni förstår mig, käraste ni! :} Kreativiteten kommer när jag inte behöver den, lite så är det!



 Mirre

Förstår till fullo, det ska ju inte stresss och pressas fram det blir inte bra, då kommer varken du el kunden vara helt nöjda. Detta kan väl ingen tycka fel om



Snällt av dig att lotta ut dem ju =D

kramar



URL: http://myflowergirl.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?