Inställt!
Publicerat den

Crap!
Vid halv 9, när jag och Julia satt och åt frukost, så ringde telefonen. Ett okänt mobilnr. Jag svarar och får reda på att fotografen är sjuk vilket då betyder att det inte blir någon fotografering i dag. I stället är vi välkomna om en vecka! Satan. Nu har jag inga planer för dagen alls. Mamma kom med förslaget att jag kan baka bullar, men jag vet inte det jag...

Hoppas bara att klänningen som Julia ska ha på sig passar om en vecka, för den var lite tajt i dag. Haha, men så mycket ska hon väl inte växa! ;'}

Julia somnade precis till Lady Gaga {vi får byta ut musiken emellanåt för annars tröttnar hon..} och jag tänkte fota lite. Försöka hitta ett lämpligt fönster med mycket solljus {för det är superfint vänder ute! Dock 12 minusgrader vilket gör att vi håller oss inne i alla fall.} så att det kan bli någon bra bild.

Jag återkommer! :}






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?