Jewelry & sunrise
Publicerat den

I dag har jag faktiskt unnat mig själv lite nyheter i garderoben och i min smyckessamling! Dessa underbaringar inhandlades på Gina tricot för ynka 19 kr. Hur billigt? Anledningen till att jag var på Gina Tricot och i Skövde, var att jag hade haft körlektion och väntade på bussen hem. Min körlektion gick väldigt bra och jag fick höra de uppmuntrande orden att jag kör på ett väldigt moget sätt. ;} Det var som ljuv musik för mina öron. Nu mina vänner, är det inte lång tid kvar till uppkörningen! Eller teoriprovet heller för den delen..

Jag köpte även nya kläder till Julia på KappAhl, lite våriga härligheter. Kan visa bild senare, just nu är hon sjövild!
Vet ni vad jag gjorde i morse? Jag kom på tok för tidigt ner till trafikskolan som inte öppnade förrän vid 8, så jag passade på att ta mig en liten promenix. Jag gick ner till stadsparken och ställde mig intill sjökanten och såg solen gå upp. Det var en utav mina underbaraste upplevelser någonsin! Helt sjukt hur något så "vanligt" och "naturligt" kan vara så himla vackert. Jag kommer alltid komma ihåg det ögonblicket. På sjön låg det 40 änder och simmade, men de simmade iväg ju mer solen tittade fram. Har ni aldrig varit med om en soluppgång {om det nu är möjligt..} så råder jag er starkt att gå upp tidigt en dag och vara med om en! Underbart vackert! ♥






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?