Lite olika grejer här
Publicerat den

God morris, på er!

Har precis klickat hem 5 klädesplagg till min lilla sessa. Det kanske låter mycket men det var 2 olika set, riktigt fina! Min tanke är att hon ska ha på sig det ena setet när hon fotograferas den 23 februari! Därför tänker jag hålla det lite hemligt hur det ser ut. Men det är kanonfint så bilderna kan nog inte bli annat än just kanonfina! :} Egentligen tänkte jag bara beställa ett set, men på den satans hemsidan {Ellos} så behövde man beställa för minst 200 kr för att det skulle fungera. Så är det på H&M också. Om det just är 200 kr där med är jag osäker på, men det är i alla fal en viss summa. Jädra skit. Jag har inte råd att betala hur mycket som helst, men jag ville verkligen ha det där setet! Har kikat på det flera gånger men det har aldrig blivit av att beställa. Men nu jädrar! Som tur var så var det andra setet fint också, men det sviiir lite i plånboken..

Något som också svider i plånboken är att jag har en körlektion i dag.
Inte bara en förresten, utan en dubbel sådan! Närmare 1000 kr kostar det och GUD vad jag vill ha mitt körkort nu! Tänk er; inga mer körlektioner, betydligt mer sparande av pengar OSV.

Måste bara lägga till en sak!
I kväll är det som ni vet Familjen Annorlunda, som jag slaviskt följer. Vet inte vad det är som fascinerar mig så mycket, men något inom mig säger att jag måste titta på det. Hur som helst så såg jag i en tidning i går om en familj i USA som hade in bara 10 barn, utan 18 barn. Hon hade varit gravid i stort sett hela tiden som hon och hennes man varit tillsammans! Hur orkar man? De hade till och med en egen skola och ett eget dagis hemma, för sina barn. De var djupt religiösa, och de menade på att Gud vill att man ska fylla upp jorden av människor.. Jag är inte så insatt i bibeln så jag ska inte säga vad som står och inte står där i, men någon måtta får det väl vara? ;P Det som var lite kul var att det inte var några tvillingar eller något, utan endast 1 barn hade fötts åt gången. Däremellan ett par missfall, stackars kropp!

Puss!



 Mirre

ja sådär är drygt, men de lär lä sätta ngt minimumbelopp, men jag hadlade också för 400:- eller vad det var så hade de 50% och då var jag tvungen att ta ngt mera, men då var det ju genast inte så mykt billigare ef jag var tvungen att ta ngt jag inte ville haha.



ja det är lite läskigt då de har så mykt barn, hennes kropp måste ju ta stryk

Kramar



URL: http://myflowergirl.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?