Min lilla oldie
Publicerat den

Vi har mycket kul på gång i vår lilla familj!
Det händer lite grejer hela tiden. Just nu står mamma och steker kebabkött och svamp eftersom hon ska göra en kebabpizza, mums! Själv känner jag mig lite småkrasslig, tyvärr! Trött & jävlig. Borde gå ner till vårdcentralen och ta ett blodprov och se hur min järnhalt är. Känner mig ju såhär med jämna mellanrum, så kanske att det är på tiden att knapra lite järntabletter igen. {Gjorde även det under graviditeten.}

Kate och 8 barn går på tv nu, på TLC. Vad snygg människan är! I och för sig väldigt sminkad och med hårförlängning, men att man kan ha en sådan kropp efter att ha fött så många barn! På tal om så många barn så tänkte jag in mig själv i samma situation för ett tag sedan. Vad skulle jag göra om jag väntade sexlingar? Riskerna är ju skyhöga att något ska gå fel, och vilken påfrestning för min stackars kropp! Jag undrar hur jag hade resonerat i det sammanhanget. Om det är värt det? Om man skulle ta bort några foster och behålla 1 eller 2? Näe, usch! Då skulle jag nog känna mig hemsk resten av livet eftersom jag då "valt bort" några av fostren. Buhu, hoppas att jag inte utsätts för den möjligheten någon gång! -_-

Här är min lilla bebis. Som inte är en liten bebis länge. Jösses, på tisdag blir hon 9 månader! Oldie! ;)




 Beatrice, mamma till Devin & liten i magen ♥

Kate har opererat sig efter att ha fött alla sina sex barn. Jag såg ett program om det för ett tag sedan. Hon genomgick en plastikoperation på magen för att slippa sitt "deghäng" liksom.



URL: http://beabus87.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?