Ta stryk?
Publicerat den

Hejsan vänner :)

Har precis tagit mig en dusch eftersom lillan ligger och sover. Det gäller att passa på. Innan kunde jag ibland ha henne i hennes matstol medan jag duschade håret eller något liknande, men nu vågar jag inte det längre eftersom hon tar sig ur den. Den lilla klätterapan! Riktigt läskigt faktiskt, jag vågar inte lämna henne en sekund!

Det var skönt att duscha! Det enda negativa egentligen är väl att man ser sin kropp lite mer än vad man gör när man har kläder på sig. Min kropp har verkligen tagit stryk av graviditeten! Gjorde eran det? Ni som har barn alltså. Själv har jag bristningar nästan överallt, fast de som är på vaderna har nästan bleknat bort helt. Lite tråkigt faktiskt eftersom en del av bristningarna är så oerhört breda! Riktigt röda och hemska. "/ Jag trodde att jag smorde in min kropp ordentligt under graviditeten, fast det verkade inte hjälpa ändå.




 sophie mamma till Nellie

Det bleknar nog bort ska du se :)

Det finns väl lite grejer man kan köpa om hjälper till att bleka bristningar efter graviditet. läst det någonstans har jag för mig :P få kika efter :D kram på er!



URL: http://beylejd.blogg.se/


 emelie!

Jag har bristningar överallt jag också, och jag har inte ens fött barn än...men gumman, du är så vacker! och vilken gåva du har fått! PUSS



URL:


 S.W

Jag gick upp nästan 30 kilo under min graviditet och har nu väldigt mycket bristningar på magen. Ser lite ut som ett russin just nu. Men man kan faktiskt få bort bristningar helt! Det som hjälper allra mest är att träna och dricka mycket vatten, torrborsta och återfukta mycket.



Sen hoppas jag att det inte ska kännas i längden jobbigt att det syns på kroppen att man burit på ett barn. Min man tycker iaf fortfarande om mig, och är ganska ivrig på att göra fler barn ^^



URL: http://ananasjazz.blogspot.com





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?