Vad betyder snooze?
Publicerat den

Vad är det här nu då!? Snö!? Usch, nu blir jag lite ledsen. I går satt jag och Johan ute på gräsmattan och njöt av det fina vårvädret, men i dag blir det nog inget med det.. Tre skator går förjäves och pickar i snön här utanför köksfönstret.

Julia somnade ganska nyligen igen efter att ha varit uppe i drygt 2 timmar. Jag har plockat i ordning lite eftersom hon ska riva i allting. I dag skulle tydligen alla DVD-skivor ut ur lådan - men de är tillbaka nu! En grej som är lite rolig med Julia är att hon inte riktigt har fattat snoozemetoden ännu. Direkt när hon vaknar, och då menar jag verkligen direkt, så ska hon resa på sig och gå ur sängen. Lite mindre roligt för mig eftersom jag vaknar samtidigt och behöver en liten stund på mig för att öppna ögonen ordentligt. ^^

Örhänget nedan köpte jag {också!} igår, jädrar vad jag handlade! Tyckte väldigt mycket om det eftersom det liknar en drömfångare lite. Det är också från Gina Tricot, och typsnittet på bilden laddade jag ner i gårkväll från dafont.com. Väldigt tjusigt tyckte jag att det var!

Nu ska jag göra mig i ordning, senare blir det Arken! Om vädret tillåter..







 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?