Vuxenstatus!
Publicerat den

God morgon på er :}

Nu känner jag mig vuxen på riktigt, hah! Anledningen till det är att jag nu kan kryssa för följande punkter:
♥ Körkort
♥ Barn
♥ ICA-kort
♥ IKEA family kort

..är inte det vuxenstatus om något? ;}
Jag måste faktiskt säga att jag gillar de där nervösa stunderna lite, för min vardag är annars inte särskilt spännande. Jag var så jädra nervös i går att jag inte ens kunde äta, och då är det illa kan jag säga! ;} Riskornen studsade upp ur halsen på mig. Vi får väl se när jag blir riktigt ordentligt nervös nästa gång? Kan det kanske vara om jag börjar en utbildning kanske? Eller blir man nervös när man letar bostad? Vi får se vad som händer! Jag kom på mig själv med att skriva fel i går också, i inlägget nedan. Nästa steg är inte alls att läsa in ämnen, det är att göra om rummet! Jag längtar redan! Då får tummen hoppa ur handflatan så att jag kan måla ordentligt!

Snart ska jag ta bilen ner till Arken och hämta Julias handavtryck, som jag målade vit förra gången. Hoppas att den är hel och ren, så att ingen har råkat tappa den eller spilla något på den! Det vore tragiskt. Efter det ska jag till Hem & Hobby och köpa resår. Varför? Det får ni reda på lite senare! ;}

kramen!


länk




 Mirre

ja nu är du vuxen =D, men ack så roligt =D



URL: http://myflowergirl.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?