22 januari 2011
Publicerat den

Yeee, äntligen lite nya bilder i den här gansak tråkiga bloggen. En liten pippi och en liten blomma. Båda bilderna är tagna i vårt vardagsrumsfönster med Nikon D200. Redigerade i photoshop CS3 av mig. I dag är det lördag och min älskling är 8 månader gammal! 8 månader! På måndag är det dags för en kontroll på BVC och det sak bli spännande att se vad hon väger och hur lång hon är. Jag gissar att hon är ganska lång faktiskt, minst 73 cm! Men jag kan ha fel.. Hur som helst så lovar jag att berätta det för er!

I dag händer det inte särskilt mycket. Inte ännu i alla fall. Hittills har jag städat Sixtens bur och ska även ta itu med Nellys senare. Ska även träffa Ida & Leo en stund är det tänkt. :} En trevlig, lugn dag. Solen skiner och allt är på topp! Måste även höras av med Johan sen om han kan komma en stund. Egentligen skulle han repa med sitt band i dag eftersom de har en spelning på onsdag, men en badnmedlem blev visst sjuk. -_- Hoppas det går bra för dem i alla fall!








 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?